Veelgestelde vragen

-

  • Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

    Wij zijn op werkdagen altijd bereikbaar van 9.00 tot 23.00 uur en in het weekend ook van 11.00 tot 23.00 uur. U kunt gemakkelijk contact met ons opnemen door op het icoontje Messenger te klikken linksonderin op de site, een e-mail te sturen of een via WhatsApp bericht. Wanneer u ons een berichtje heeft gestuurd, doen wij ons best om zo snel mogelijk te antwoorden.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    U kunt gemakkelijk met één klik uw producten in het winkelmandje plaatsen. Indien u nog niet zeker bent van uw aankoop, plaats ze dan eerst op uw persoonlijke verlanglijst. Indien u alles heeft gevonden, kiest u een bezorgmoment en kunt u simpel en veilig afrekenen met iDeal, Klarna of PayPal. Bestelling voltooid!

  • Hoe kan ik betalen?

    Betalen kan bij Fruity Fruits op drie verschillende manieren. Wij stellen namelijk de volgende betaalmethodes ter beschikking:

    iDeal: dit is de meestgebruikte betaalmethode in Nederland. Met iDeal kun je betalen via nagenoeg elke Nederlandse bank. Er zijn geen transactiekosten.
    Klarna Achteraf Betalen: nu even geen geld? Dan kun je kiezen voor deze methode. Betaal op een later moment. De transactiekosten bedragen € 0.50.
    PayPal: ook bieden we u de mogelijkheid om met PayPal te kunnen betalen. De transactiekosten bedragen € 0,50.

  • Hoe zit het met de garantie op de producten?

    Als er iets mis is met één van de producten balen wij hier waarschijnlijk nog meer van dan u doet. Neem even contact met ons op via het Messenger icoontje op de site, bel of mail ons. Ik weet zeker dat we tot een passende oplossing komen! Zorg wel even dat je een foto van het product in kwestie meestuurt. Dan kunnen we de oorzaak zien en kunnen we beter ons best doen om het in de toekomst te voorkomen!
    Mocht u onze service niet voldoende vinden, dan kunt u ook contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. Zie: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/ voor meer info.

  • Hoe zit het met zakelijk afnemen?

    Uiteraard bezorgen wij ook voor bedrijven! Het bezorgen aan bedrijven wordt gedaan op dinsdag en vrijdag. Laat ons weten hoe vaak het bedrijf verse groenten en/of fruit wilt afnemen en wanneer het bedrijf dit bezorgd wilt hebben. Daarnaast kunt u als bedrijf helemaal zelf bepalen wat en hoeveel u geleverd wilt hebben. Wij vinden flexibiliteit enorm belangrijk. Bij ons zit je nergens aan vast! Uiteraard kunt u ook aangeven dat wij uw boxen zelf vormgeven. Wij proberen u op alle fronten tevreden te stellen en met u mee te denken!

    U kunt ook een proefbox aanvragen, die zoals hierboven aangegeven op maat kan worden geleverd of door ons bedacht.

    Contact opnemen met ons kan via de mail, bellen of whatsapp.
    Tel: 06 39 23 52 20
    E-mail: info@fruityfruits.nl

  • Hoelaat wordt mijn bestelling bezorgd?

    Wij bezorgen uw bestelling tussen 10:00 en 14:00. Wij snappen dat u geen zin heeft om heel de middag thuis te wachten tot we aankomen. Stuur ons (de avond van te voren of de dag  van de bestelling zelf) even een berichtje via de mail of WhatsApp en we geven u een specifiekere tijd.

  • Is er een minimaal bestelbedrag?

    Ja, vanaf 15 euro kunt u al bij ons bestellen. Door het minimale bestelbedrag laag te houden kunt u makkelijk meerdere keren per week u bestelling thuis laten bezorgen. Handig voor je versproducten. Let op: dit bedrag is exclusief bezorgkosten.

  • Kan ik een suggestie doen van een product dat jullie niet in het assortiment hebben?

    Voor suggesties en tips staan wij altijd open en zijn daarom meer dan welkom! Geef uw suggestie(s) door via WhatsApp (06 39 23 52 20), e-mail (info@fruityfruits.nl) of bij een van onze bezorgers. Wij zullen uw suggestie dan bespreken binnen de groep en mochten wij net als u van mening zijn dat dit product in ons assortiment past dan zullen wij deze zeker toevoegen.

  • Tot hoe laat kan ik mijn bestelling doorgeven?

    Als u een bestelling plaatst op maandag en donderdag voor 21:00 dan heeft u de producten op de bezorgdagen dinsdag en vrijdag in huis.
    Het is natuurlijk ook mogelijk om op andere dagen alvast te bestellen voor de voor uw aangegeven bezorgdatum.

  • Wanneer bezorgen jullie?

    Fruity Fruits bezorgt op dit moment op dinsdag en zaterdag. In de toekomst willen wij dit zeker uit gaan breiden om u als klant beter te bedienen. Tijdens het afrekenen kunt u de datum kiezen waarop u uw producten geleverd wilt hebben.

  • Waar bezorgen jullie?

    Fruity Fruits bezorgt in de regio Haaglanden en de Gemeente Lansingerland. Onderstaand vindt u een overzicht van alle gemeentes.
    Gebruik onze postcodechecker op de homepage om te kijken of we bij u thuis bezorgen.

    Gemeente Lansingerland:
    Bergschenhoek
    Berkel en Rodenrijs
    Bleiswijk

    Regio Haaglanden:
    Delft
    Den Haag
    Leidschendam-Voorburg
    Midden-Delfland
    Pijnacker-Nootdorp
    Rijswijk
    Wassenaar
    Westland
    Zoetermeer

  • Wat doen jullie met mijn bestelling als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

    Wij zullen uw producten afleveren bij een van de buren. U krijgt een briefje in de brievenbus met het huisnummer van de buren waar uw producten zijn bezorgd.
    Mocht u dit liever niet willen kunt u dit aangeven in de opmerkingen, dan zullen we uw producten op onze volgende bezorgdag afleveren.

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens in goede handen?

    Wij gaan vertrouwelijk om met uw gegevens en zullen deze nooit aan derde partijen verstrekken. Het wachtwoord dat u heeft ingevuld, is geheim en alleen voor u zichtbaar. Deel nooit uw wachtwoord met andere mensen. Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u heel simpel en gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken door op de inlogpagina te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’. Het wachtwoord dat je kiest is privé en wordt niet in onze database opgeslagen. Meer informatie omtrent privacy is te lezen in onze privacyverklaring.

  • open

     Voor 21:00 besteld = de volgende bezorgdag in huis